måndag 15 juni 2009

Sub 8!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!











Kan bara säga att hade det inte varit för att jag cyklat 300km så hade jag haft ståfräs hela målrakan. Jag har gått omkring på små måln i två dagar nu. Det är otroligt skönt att få det svart på vitt att många mil på vägarna och ett brutet nyckelben inte varit förgäves.








lite bilder från min målgång kommer också.








Jag tackar min kära Maria och min son Winston för att det stått ut med att jag levt cykel den senaste tiden! Tackar även min sparringpartner Knapasjö som gjorde ett grymt starkt race med många fina förningar. Att han dessutom lät avvara en dl vatten gör honom till en värdig segrare i bland cykloiderna!








/




Il grillo

1 kommentar:

  1. Det är bara att gratulera, tiderna talar för sig själva. Årets rookie igen! , inget snack.
    Kan en förklaring vara, förrutom fallenhet och stenhård träning, att du deltagit i cyklodernas regelbundna fikastopp med alla slags princess bakelser, pajer m.m.
    Blir det sub 7 nästa gång, du plockar ju en timma varje år?
    ((B

    SvaraRadera