fredag 1 juli 2011

Mer bilder från VR 2011




Här kommer lite mer bilder från VR 2011. Från mitt rookie perspektiv kan jag säga att det var tungt i motvinden ned till Huskvarna. Jag fick bla. jaga ikapp ett par klungor för att få lite häng och försöka hitta lite cykloider. Sedan var det småsegt på väg 195 med ett trampande i timmar, men då hade jag god hjälp av gott cykloidsällskap och cykloidrutin. Särskilt imponerad var jag av depådisciplinen, här ödslades inga sekunder i onödan förutom när vi skulle dricka kaffe. Sedan efter Askersund när jag trodde att det skulle bli seg motvind igen släppte allt i stället och vi hittade det riktiga flytet ända in i Motala. Då var det varmt och skönt också. /Pasi


2 kommentarer:

  1. Fina bilder Pasi! Gillar mest den där ett gäng gulingar rullar över startlinjen, mäktigt!
    Lite längre ner har du fångat en okänd cyklist från Hisingens ck... hade han haft cykloid-tröjan på sig hade jag nog känt igen han, men nu...nä
    Smygarn ser riktigt avslappnad ut inför VR2011 på sista bilden. Har för mig att det var det tillfället då han i förtroende sa till mig att han kommer att rycka på de öppna fälten i höjd med Vadstena och att om jag ämnade cykla på hans tider så skulle jag se till att ta rygg då...
    Resten är historia :-)
    Snart dags och anmäla sig till VR2012, "ingen vila ingen ro, bara slita bara gno".
    Pelle

    SvaraRadera
  2. Trevligt med lite nya bilder. Hisings killen måste snart ha ett gäng med cykeltröjor hemma :-)

    Nu fick också beviset att Pelle och smygarn taktik snackar innan loppet också

    //Giant

    SvaraRadera