söndag 26 augusti 2012

Blöt söndag

Min prognos om uppehållsväder kom på skam..... (kikade på fel ort på mobilen - mobilrookie-fel...). Månntro om det var nån "guling" som körde Viaredsjön runt idag? Blev nog rätt blött i så fall!
Körde en egen runda i morse. Var dock ingen trängsel vid Verktygsboden, så det blev årets minsta klunga på klubbträningarna - ca 1 man. Tog en sväng ner till Trandaredsrondellen för att se om det stod nån ensam själ där... knappast. Att cykla i regn funkar dock rätt bra om man har rätt kläder och inte är ute för länge. Blev en kort tur över Rångedala - Fristad. I Rångedala var det trängsel idag, Rångedala marknad gick av stapeln./Pelle

6 kommentarer:

  1. Bra jobbat Pelle!
    Har köpt ny drevsats mm till gamla alloy racer, behöver lite mer motivation,
    så När kan man anmäla sig till till Vättern 2013?

    mvh Börje

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul med lite nya prylar!! Förstår att regn låter exotiskt för en "spanjor" (-:
      Anmälninsguru är som tidigare Christian. Han kommer snart ut med info. Vi har samma startid som vanligt, 04:30/Pelle

      Radera
  2. Härligt Pelle att det finns de som trotsar vädermakterna. Nu är det upp till oss andra att hänga med //Giant

    SvaraRadera
  3. Det var inte mycket cykloider på startlinjen på viaredsjön runt. Vad jag kunde se deltog jag själv kettil + en till som jag ej vet namnet på.

    Blött var det men det gick fint iaf, en 8e plats gav en guldpeng så jag är helnöjd.

    Jag skickade ett infomail till Pelle ang VR han får distribuera det då jag inte har ngn maillista.

    MVH Christian

    SvaraRadera
  4. Härligt Christian med en 8e plats! Bra jobbat!
    (det var väl fler än 8a på startlinjen trots vädret va..... hehe)

    SvaraRadera
  5. att cykla 105 km i ösregn var verkligen en utmaning för en riktig nybörjare, men det blev målgång iaf =)
    Tyvärr blev helgen hostig och snuvig, hoppas på en bättre kommande helg :)

    /Linda (blivade cykliod? =) )

    SvaraRadera