tisdag 24 september 2013

Nu börjar det bli roligt igen!

2013 vart ett riktigt skitår cykelmässigt för undertecknad.
Lite tidsbrist..sjukdom m.m gjorde att jag passade årets VR.

Samma dag som de flesta Cykloider körde VR så rundade jag med Giant
en mindre sjö i hemtrakten, fikade och spånade om ett cykelbyte!
Veckan efter frågade en gammal bekant om jag visste om en beggad räser till hans svåger
och vips hade jag ingen hoj kvar :)

Då jag mkt påpassligt hittade en Cervelo R3 som ramkit tänkte jag att det där är bra för motivationen. Så nu hänger den i källaren och väntar bara på komponentgruppen, sen är det klart och vem vet man hinner kanske med en premiär runda innan vintern?

Anmäld till VR 2014 och på hugget igen!!

Bild på min nya kärlek:

/Örten

7 kommentarer:

  1. Svar
    1. En Crescent****. $amma färg!!!

      Radera
    2. En Crescent****. $amma färg!!!

      Radera
  2. Sicket lyft örten! Skönt att schema-chefen är back in business (-:
    Då kan en annan bara slappna av o rulla med... + en o annan kaffepaus (-:/pelle

    SvaraRadera